English

محمد ابراهیم زارعی:

شعبات اخذ رای در شهرستان بیجار بطور دقیق نظارت خواهند شد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به تامین نیروهای لازم و کارآمد برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار گفت: شعبات اخذ رای در شهرستان بیجار از سوی ناظرین و بازرسان بطور دقیق نظارت خواهند شد.

شعبات اخذ رای در شهرستان بیجار بطور دقیق نظارت خواهند شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدابراهیم زارعی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کردستان اظهار داشت: وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است و به مردم بیجار این اطمینان را می‌دهم که تیمی که در ستاد انتخابات استان و شهرستان مشغول خدمت هستند از تک تک آرای آنها حفاظت کرده و به کسی اجازه دخل و تصرف در آرای شان را نخواهد داد.

وی اضافه کرد: کسانی که سعی در ایجاد شبه در برگزاری انتخابات می‌کنند، بدانند در هر شعبه اخذ رای حدود 19 نفر بعنوان ناظر و بازرس،  عوامل اجرایی و انتظامی با افکار و گرایش‌های متفاوت بر نحوه برگزاری انتخابات بطور دقیق نظارت می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیجار اتخاذ شده و آمادگی کامل وجود دارد، افزود: در شهرستان بیجار رقابت بسیار سخت بین 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم وجود دارد و امیدوارم شاهد مشارکت بالای مردم هم باشیم.

زارعی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری انتخابات برای اطمینان خاطر مردم به منظور حضور در شعب اخد رای تاکید کرد و  یادآور شد: تمام شعب اخذ رای قبل از شروع رای گیری ضدعفونی شده، مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی برای استفاده رای دهندگان در دسترس خواهد بود و برای تهویه هوا پنجره شعب اخذ رای از ابتدا تا پایان رای گیری باز خواهند بود.

آرای مردم حوزه انتخابیه بیجار به منظور تعیین نماینده این شهرستان در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 112 شعبه اخذ می‌شود که 41 مورد آن شهری و 71 مورد نیز روستایی است.

همچنین از 112 شعبه اخذ رای 39 مورد آن ثابت و 73 مورد نیز سیار پیش‌بینی شده که واجدان شرایط رای در این شهرستان باید نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را از بین 2 نامزد راه یافته به دور دوم انتخاب کنند.

طبق تقویم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مقرر بود دور دوم این همایش سیاسی 29 فروردین 1399 برگزار شود اما بدلیل شیوع ویروس کرونا به 21 شهریور موکول شد.

بر اساس نتایج شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان بیجار در مرحله اول 37 هزار و 274 رای صحیح داشت که حمدالله کریمی (نماینده دور دهم) با کسب 6 هزار و 847 رای و علیرضا زندیان با پنج هزار و 834 رای نتوانستند آرای لازم را کسب کنند در نتیجه انتخابات در این حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه