English

طرح احضار شبانه کارکنان یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان به اجرا درآمد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای طرح احضار شبانه کارکنان یگان حفاظت و حضور کلیه پرسنل در این طرح خبر داد و گفت: اجرای این فراخوان با هدف ارتقای توان بازدارندگی نیروها در مواجهه و مقابله با شرایط خاص صورت گرفت.

طرح احضار شبانه کارکنان یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان به اجرا درآمد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ "حمید رضا محمد حسینی" با تاکید بر اینکه نیروهای یگان حفاظت در بنادر سرمایه های انسانی هستند که با تلاش در راستای ایجاد نظم، برقراری قانون و برخورد با متخلفان از یک سو و دادن ضمانت معنوی به ذینفعان و صیانت از انفال و دارای های مردم از سوی دیگر باعث اتکا و اعتماد آفرینی شده اند، اظهارداشت: در سایه تلاش و فعالیت شبانه روزی و چشمان همیشه بیدار این کارکنان خدوم است که امروز  بنادر به عنوان ایمن ترین اماکن نگهداری کالا از سوی تجار و سرمایه گزاران قلمداد و فعالیت های اقتصادی و تجاری در بنادر رونق دارد .

مدیر اداره بنادر و دریانورد شهید با هنر گفت:  به منظور ارتقای توان بازدارندگی این نیروها در مواجهه  با حوادث غیر مترقبه و مقابله با مواقع اضطراری نظیر حمله های مسلحانه، آشوب و اغتشاش اجرای طرح احضار کارکنان یگان حفاظت دو بندر شهید باهنر و حقانی در دستور کار قرارگرفت.

وی در تشریح این طرح که شب گذشته در بندر شهید حقانی اجرا شد بیان داشت: آنچه بعنوان مبنا مد نظر بود سرعت عمل و مدت زمان حضور کارکنان از زمان دریافت تماس از هرنقطه ای که حضور داشتند به محل خدمت و قرار گرفتن درمسئولیت از پیش تعیین شده براساس رخداد بود .

حسینی افزود: ساعت 22:30 شب گذشته (16 شهریورماه) فراخوان با مشارکت صددرصدی پرسنل شیفتی و کارکنانی که اوقات استراحت خود را سپری می کردند اجرا و تا ساعت 20 دقیقه بامداد امروز (17 شهریورماه ) ادامه یافت.

محمد حسینی برنامه ریزی گسترده به منظور برگزاری دورهای آموزشی، استفاده از نیروهای ورزیده، بهرگیری از تجهیزات پیشرفته و بالا بردن فن آوری کشف جرائم را از تدابیر اتخاذ شده به منظور تقویت هرچه بیشتر این نیرو در بنادر عنوان کرد و اظهارداشت: امنیت مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی جهت گسترش فعالیت در بنادر برای آینده است و امید به تحقق اهداف در سایه برنامه ریزی زمانی مفهوم می یابد که با تقویت نیروی های یگان حفاظت امنیت بنادر را تضمین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه