English

حمید رضا محمد حسینی از ارتقای خدمات تخلیه و بارگیری خبر داد؛

بهره برداری عملیاتی از اسکله شماره یک بندرعباس

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: افزایش سرعت تخلیه و بارگیری از طریق بهبود شاخص های عملیاتی با هدف ارتقای خدمات، و بهره گیری از تجهیزات نوین یکی از برنامه های مهم کاری در سال جهش تولید است .

بهره برداری عملیاتی از اسکله شماره یک بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید رضا محمد حسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان با بیان اینکه برای رسیدن به چشم اندازهای ترسیم  شده در بنادر شرق استان در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) دو رویکرد کوتاه مدت و میان مدت تدوین شده است، اظهارداشت: برآنیم که با تقویت و تسریع در تخلیه و بارگیری و ارتقای شاخص های عملیاتی و البته با رعایت الزامات ایمنی و زیست محیطی  سهم بیشتر و نقش پر رنگ تری را در منطقه ایفا کنیم.

این مقام مسئول گفت: برای رسیدن به افق های پیش رو با در نظر گرفتن مقتضیات و برنامه های توسعه ای دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت ترسیم شده است که بر اساس آن نقشه راه حرکت خواهیم کرد .

وی افزایش بهره وری از زیرساخت ها از طریق نظارت مستمر بر فرایند تخصیص اسکله، واکاوی  مستمر و حذف فرآیندهای غیر ضرور، تقویت و مستند سازی فرآیندهای عملیاتی، تلاش در جهت واگذاری بنادر کوچک به بخش خصوصی، جذب کالاهای جدید و راه اندازی خطوط حمل دریایی جدید از طریق به کارگیری روش های نوین بازاریابی، نظارت بیشتر بر فرایندهای اسناد دریایی و بندری و همچنین پیگیری تامین شناورهای آتشخوار جهت بنادر شرق را از مهم ترین برنامه های کوتاه مدت حوزه کاری خود مطرح کرد.

محمد حسینی ضمن اشاره به برنامه های میان مدت بنادر شرق استان اظهار داشت: برنامه های دیگری نیز تدوین شده است که با توجه به اینکه فرایند پیگیری آن مستلزم زمان بیشتری است در قالب برنامه های میان مدت تعریف شده و به جد پیگیر اجرای آن هستیم .

وی  اهم این برنامه ها را افزایش سرعت تخلیه و بارگیری و ارتقای شاخص های عملیاتی با استفاده از تجهیزات نوین، ایجاد زیر ساخت های لازم درب دوم عملیاتی بندر شهید باهنر به منظور سهولت در امر ورود و خروج افراد به محوطه های عملیاتی و نیز  بهره برداری عملیاتی از اسکله شماره یک و انبار شیلات بیان کرد.

مدیر اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنر به توسعه گردشکری دریایی نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: آنچه بعنوان یک راهبرد مهم از حیث توسعه گردشگری و توریسم دریایی براساس الزامات ایمنی و زیست بوم دریایی اولویت کاری ماست ساماندهی و نوسازی شناورهای خدماتی و نوسازی شناورهای گردشگری و ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این حوزه است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه