English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در آران و بیدگل / اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق محتویات داخل خودرو و اعتراف وی به 30 فقره سرقت در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در آران و بیدگل / اعتراف به 30 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان آران و بیدگل مشخص شد همگی این سرقت ها توسط یک فرد موتورسوار انجام شده و وی پس از شناسایی سوژه ی خود با استفاده از غفلت مال باختگان در زمان مناسب  اقدام به باز کردن درب خودروها سرقت محتویات با ارزش داخل آنها می کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و شناسایی هویت اصلی سارق، حین گشت زنی های نامحسوس در سطح شهر به یک نفر موتورسوار که مقابل خودروهای پارک شده در کنار خیابان پرسه می زد مشکوک و آن را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان ، با بیان اینکه هویت فرد دستگیر شده با اطلاعات به دست آمده توسط کارآگاهان مطابقت داشت عنوان کرد: متهم پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس به 30 فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده شهروندان در کنار خیابان های سطح شهر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشار به تحویل متهم به مراجع قضائی اظهار داشت: به رانندگان توصیه می کنیم هنگام پارک خودرو و ترک آن به هیچ عنوان اشیای با ارزش خود از قبیل کیف دستی، دوربین، گوشی تلفن همراه و وجوه نقد را در داخل آن قرار ندهند چرا که این کار باعث وسوسه افراد سارق به ویژه معتادان برای انجام سرقت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه