English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه در اصفهان / اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه و وجوه نقد در اصفهان و اعتراف آن ها به 30 فقره سرقت خبر داد

دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه در اصفهان / اعتراف به 30 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: 2 سارق که با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه و وجوه نقد پسران جوان را سرقت می کردند در یک عملیات ضربتی توسط پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سارقان، راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هستند که سوژه های خود را از بین پسران جوان انتخاب کرده و سپس با تهدید سلاح سرد گوشی تلفن همراه و وجوه نقد همراه آنان را  سرقت می کردند.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: کارآگاهان سرانجام با تحقیق از مال باختگان و بکارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه هویت سارقان را به دست آورده و طی یک عملیات ویژه و ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان گفت: سارقان در تحقیقات تخصصی به 30 فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کرده و با توجه به اعتیاد شدیدشان به مواد مخدر  انگیزه خود از انجام این گونه اقدامات مجرمانه را تامین هزینه مواد مصرفی خود عنوان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه