English

شهردار سمیرم خبر داد:

احداث بلوار شورا شهر سمیرم با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان

شهردار سمیرم از احداث بلوار شورا شهر سمیرم با اعتبار 30 میلیارد تومان در شهرستان سمیرم خبر داد.

احداث بلوار شورا شهر سمیرم با اعتبار 30 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کوروش صابری با اشاره به احداث بلوار شورا شهر سمیرم با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و مسئولان شهرستان سمیرم، اظهار داشت: بلوار شورا شهر سمیرم در جهت کاهش بار ترافیکی خیابان‌های مرکزی و به عنوان رینگی و اتصالی جنوب شهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه طول بلوار شورا شهر سمیرم هزار و 300 متر و عرض آن 30 متر است، افزود: در همین راستا 40 هزار متر مربع برای آزادسازی و تملک اراضی اقدام کردیم و برای احداث این بلوار 30 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سال شروع این پروژه 89 و اتمام آن در سال شهریور ماه 99 انجام شده است، تصریح کرد: طرح و نقشه پروژه توسط سازمان خدمات طراحی شهرداری‌های استان اصفهان تهیه شده و با نظارت دفتر فنی استانداری اصفهان طرح تفصیلی شهر سمیرم احداث گردیده است.

وی با بیان اینکه براساس ضرورت پوشش معضل ترافیکی خیابان‌های مرکزی شهر این بلوار احداث شده است، خاطرنشان کرد: فاز سوم این پروژه به طول ۶۰۰ متر با توجه به اختلاف سطح ۵ متری بالغ بر 20 هزار متر مکعب خاکریزی و زیرسازی، 4 هزار متر مربع بیس‌ریزی، 5 هزار متر دیوار چینی و جدول گذاری و احداث 3 دهنه پل در برداشته است.

شهردار سمیرم بیان کرد: کل اعتبار هزینه شده این پروژه از منابع داخلی شهرداری سمیرم پرداخت شده و عملیات اجرایی پروژه بر اساس طرح به صورت امانی توسط مجموعه شهرداری سمیرم انجام پذیرفته است.

شهرداری سمیرم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه