English

معاون آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز سال تحصیلی بدون حضور دانش آموزان

رئیس ستاد طرح مهر آموزش و پرورش استان مازندران گفت : سال تحصیلی جدید در مازندران به جهت بحران کرونا بدون حضور دانش آموزان اغاز می‌شود.

آغاز سال تحصیلی بدون حضور دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، اسفندیار نظری  با تاکید بر قطعی بودن آغاز سال تحصیلی از شنبه ۱۵ شهریور با وجود شرایط قرمز کرونایی در استان مازندران اظهار داشت :با توجه به این شرایط، مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بدون حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فقط در برخی مناطق کوهستانی که جمعیت دانش آموزی کمتر از ۱۰ نفر دارند در صورت تشخیص مدیران شهرستان، دانش آموزان می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند و در بقیه مناطق، ممنوع است.

نظری از برگزاری مراسم آغاز سال جدید تحصیلی فقط با حضور عوامل اجرایی و کادر آموزشی در مدارس، شنبه ۱۵ شهریور همزمان با سراسر کشور در مازندران خبر داد و گفت: درصدد هستیم برای برای حضور محدود دانش آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم در طول سال تحصیلی در کلاس‌ها برنامه ریزی کنیم که به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

معاون آموزش و پرورش مازندران همچنین افزود: با توجه به الزامی نبودن حضور دانش آموزان در مدرسه، تهیه لباس فرم نیز الزامی نیست و درصورتی که مدیر مدرسه‌ای درخواست تهیه لباس داشت، خانواده‌ها می‌توانند به شماره ۳۳۳۲۰۵۷۶ ستاد طرح مهر آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

نظری درباره پرداخت شهریه مدارس هم گفت: با توجه به وضعیت کرونایی و دایر نبودن کلاسها، دریافت شهریه برای مدارس دولتی ممنوع است و در مدارس غیردولتی نیزحداکثر تا ۵۰ درصد شهریه قابل دریافت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه