English

معاون آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

برگزاری امتحانات تابستانی دانش آموزان در مازندران

معاون آموزش و پرورش مازندران گفت : امتحانات تابستانی مدارس از ۲۲ مرداد تا ۱۳ شهریور با رعایت دستورالعمل بهداشتی در مازندران برگزار می‌شود.

برگزاری امتحانات تابستانی دانش آموزان در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، اسفندیار نظری اظهار داشت:  سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه آغاز می‌شود و  امتحانات دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی از ۲۲ مردادماه تا ۱۳ شهریورماه در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امتحانات پایه دوازدهم همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح چهارشنبه ۲۲ مردادماه تا ۱۳ شهریورماه در استان برگزار می‌شود.

نظری اذعان داشت:  امتحانات دانش آموزان سال سوم متوسطه بزرگسالان نظام قدیم و داوطلبان آزاد نیمسال واحدی شاخه فنی حرفه‌ای ۲۲ مردادماه تا ۵ شهریورماه، دوره پیش دانشگاهی نظام قدیم ۲ تا ۱۲ شهریورماه و سال سوم نظام قدیم شاخه نظری، ریاضی، تجربی، انسانی و معارف از ۲۲ مردادماه تا ۲ شهریورماه و دانش آموزان نظام جدید پایه دوازدهم روزانه بزرگسال آموزش از راه دور شاخه نظری، ریاضی و تجربی نیز از چهارشنبه ۲۲ مردادماه تا ۱۳ شهریورماه راس ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: امتحانات دانش آموزان پایه نهم که بحث هدایت تحصیلی را نیز دارند از ۲۲ مردادماه تا ۵ شهریورماه به صورت حضوری و دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم به صورت غیرحضوری و با تشخیص  شورای مدارس برگزار خواهد شد.

نظری ادامه داد: برای دانش آموزان طرح جامع، تغییر رشته و جهش تحصیلی امتحانات به صورت حضوری از ۲۰ مردادماه تا ۵ شهریورماه برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه