English

سید محمد باقر حجازی خبر داد:

دستگاه تولید اشعه ضد عفونی کننده پلاسمایی برای نخستین بار در کشور تولید شد

مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده از خلق دستگاه تولید اشعه ضد عفونی کننده پلاسمایی با استفاده از اشعه پلاسما و یو وی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

دستگاه تولید اشعه ضد عفونی کننده پلاسمایی برای نخستین بار در کشور تولید شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد باقر حجازی اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده و شیوع بحران کرونا در همه کشورها بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید محصولی برای مقابله با این ویروس بودند، دراین راستا برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت و بومی‌‌سازی دستگاه ضدعفونی کننده دست و هوا با دانش پلاسما (PLASMA SANITIZER) کردیم.

وی با بیان اینکه این دستگاه با وزن کم و بدون نیاز به مواد شیمیایی، از اکسیژن موجود در هوای پیرامون، پلاسما ازن را به صورت آنسایت تولید می‌کند، اضافه کرد: پلاسما ازن در مقایسه با ضدعفونی کننده‌های رایج که با پاشش روی سطوح باقی می‌مانند و اثرات خوردگی و هدر رفت سرمایه را در بلند مدت موجب می‌شوند، روی سطوح ذخیره نمی‌شود.

مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده با استفاده از اشعه پلاسما و یو وی ادامه داد: با توجه به زمان نیمه عمر پایین پلاسما ازن، این مولکول پس از مدت کوتاهی دوباره تبدیل به اکسیژن می‌شود و هیچ گونه اثرات جانبی پس از ضدعفونی ندارد، همچنین باید توجه داشت که این اشعه هیچ لک و یا اثر مخربی روی سطوح و البسه ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: سهولت استفاده از پلاسما سنیتایزر و پوشش کامل تمامی نواحی، ریسک خطای نیروی انسانی را در انجام عملیات ضدعفونی به حداقل رسانیده و اثربخشی عملیات ضدعفونی را تضمین می‌کند.

مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده با بیان اینکه پلاسما ازن می‌تواند تمامی سطوح، منافذ، ترک‌ها، فیلترهای تهویه و ... را پوشش دهد، اضافه کرد: قدرت اکسایش بالا، سرعت بالای ضدعفونی و یکنواختی ضدعفونی از دیگر مزایای استفاده از پلاسما ازن است.

حجازی آرندی این پروژه را تاکنون 4 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مراحل ثبت این پروژه تحقیقاتی در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: تولید انبوه این دستگاه می‌تواند به ضدعفونی محیط در مراکز درمانی، مراکز جمعیتی و ... کمک قابل توجهی کند.

مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده با استفاده از اشعه پلاسما و یو وی  گفت:همچنین این شرکت موفق به تولید دستگاه ضدعفونی کننده با استفاده از تکنولوژی یووی یا فرابنفش شده که قادر است همه سطوح را با مکانیزم چرخشی 360 درجه ضدعفونی و قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به اینترنت را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه