English

مدیر جهاد کشاورزی ملایر خبر داد:

افتتاح طرح فراز در هفته دولت

مدیر جهاد کشاورزی ملایر با اشاره به طرح های افتتاح شده در هفته دولت از افتتاح طرح فراز خبر داد.

افتتاح طرح فراز در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج همدان٬ سید مهدی میرباقری٬ مدیر جهاد کشاورزی ملایر با اشاره به افتتاح طرح فراز ملایر در هفته دولت٬ عنوان کرد: در هفته دولت ۴۰ پروژه بخش آب، خاک و طرح ‌فراز در سطح این شهرستان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

وی گفت: این پروژه‌ها مربوط به ‌بخش‌های مرکزی، جوکار، زند و سامن بود.‌

 سید مهدی میرباقری با اشاره به اینکه مبلغ کل این طرح‌ها ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، افزود: این طرح‌ها در مساحتی حدود ۷۴۴ هکتار اجرا شده و برای ۹۶ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌‍اند.

وی در مورد طرح فراز اجرا شده در سطح این شهرستان نیز اظهارکرد: در کل ملایر ۴۷ طرح در باغاتی به مساحت ۶۸ هکتار با صرف اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان اجرا شده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۱۴ پروژه بزرگ تولیدی در سطح شهرستان ملایر گلنگ زنی و افتتاح شد، گفت: شاخص‌ترین این پروژه‌ها طرح احداث مجتمع دامپروری شرکت ملارد شیر به همت شستا در روستای کوسج خلیل ملایر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان بود.

میرباقری با اشاره به اینکه ظرفیت تولید این پروژه ۶۰۰۰ رأس گاو شیری مولد است، افزود: میزان اشتغالزایی پیش بینی شده ۴۰۰ نفر بوده و میزان تولید شیر خام سالانه ۳۶ هزار و ۵۰۰ لیتر و میزان تولید گوشت قرمز ۳۵۰ تن پیش بینی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر به افتتاح پنج پروژه آبیاری بارانی در طول هفته دولت امسال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در روستاهای ده چانه، دهنوی علی آباد، ده شاکر و دهنو آورزمان، اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها برای ۱۶ نفر اشتغالزایی داشته است.

میرباقری از افتتاح پروزه گلخانه " مریم دشتی"  با طرح تولید سبزی و صیفی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، در روستای حرم آباد  با اشغالزایی برای دو نفر و اعتبار ۷۶۶ میلیون تومان خبر داد و گفت: پروژه " صندوق زنان روستایی" نیز در روستای جیجان رود با اشتغالزایی برای ۵۳ نفر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و پروژه " صندوق زنان روستایی" در روستای گماسا با اشتغالزایی برای ۲۳ نفر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

وی به افتتاح ۲ پروژه ایستاده کردن باغات انگور در روستاهای افسریه و نمازگاه اشاره و خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۴۵۰ میلیون تومان بوده  و متقاضیان از تسهیلات اشتغال روستایی(کارا) استفاده کرده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی ملایر با اشاره به افتتاح پروژه پرورش ماهی سرد آبی در روستای ازناو با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون قطعه، گفت: این طرح برای ۳ نفر اشتغالزایی داشته است.

میرباقری از افتتاح پروژه واحد تولید لواشک و ترشک "حسین بهرامی" در روستای جوراب با اشتغالزایی برای هفت نفر با اعتبار ۷۵۴ میلیون تومان و ظرفیت تولید ۱۰۰۰ تن در طول سال خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال پروژه واحد تصفیه و بسته‌بندی کشمش " حمید کریمی" در روستای جوراب با سرمایه‌گذاری کلی ۱۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه