English

رئیس اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر خبر داد:

اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان ملایر

رئیس اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اقدامات راهداری ملایر٬ از اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان ملایر خبر داد.

اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز  در شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری موج همدان٬  سید اسماعیل صفوی‌زاده٬ رئیس اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز  در شهرستان ملایر گفت: در طول هفته دولت امسال ۹ پروژه کلیدی با اعتبار کلی ۱۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و امسال در هفته دولت کلنگ‌زنی پروژه‌ای نداشتیم.

 سید اسماعیل صفوی‌زاده افزود: ۳ پروژه احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی رومیه، گرین و سپنتا(۲) در بخش مرکزی ملایر از محل تأمین اعتبار ملی و دریافت تسهیلات قابل افتتاح بودند.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع‌ها دارای جایگاه سوخت، خدمات خودرویی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ هستند، گفت: ۲ پروژه روکش آسفالت گرم نیز به همت اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر مورد به بهره بردرای قرار گرفت.

صفوی‌زاده تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل اجرای روکش آسفالت گرم در محور ملایر، بروجرد، قوزان شریف آباد، زیرآبیه، ده شاکر به طول ۹ کیلومتر و اجرای ۳ کیلومتر روکش آسفالت گرم در محور ملایر – توره محدوه جوراب و پیرمیشان بود.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز  شامل اصلاح دور، تعریض شانه خاکی و اجرای شیار لرزاننده در پیچ سردخانه، ۳  پروژه تعمیرات اساسی پل ها نیز افتتاح شد.

رئیس اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهارکرد: این پروژه‌ها شامل بهسازی پل فلزی دهانه ۴۰ متری هزار جریب، بهسازی و احداث دیوار حایل پل طاقی عشاق و تهیه و نصب هندریل، مرمت و بهسازی رادیه برید پل زنگنه سفلی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه