English

هرمزگان گرم تر می شود

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی طی امروز تا روزهای پایانی هفته به تدریج افزایش 2 تا 5 درجه ای دما در استان پیش بینی می شود که در مناطق شرقی و مرکزی، افزایش دما محسوس تر خواهد بود.

هرمزگان گرم تر می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: با بررسی مدل های و نقشه های هواشناسی از ساعات ظهر امروز و به ویژه فردا (دوشنبه) در مناطق شرقی و برخی مناطق شمالی استان، افزایش سرعت وزش بادهای شمال شرقی پیش بینی می شود و احتمال بروز گردوغبار طی این مدت دور از انتظار نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همچنین طی امروز از شدت فعالیت سامانه ی مونسونی کاسته شده، لکن در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر بااحتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق دور از انتظار نخواهد بود.

عارفی خاطرنشان کرد: در مناطق دریایی طی امروز با توجه به وزش بادهای سطحی، شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود. لکن طی فردا افزایش سرعت بادهای شمال شرقی در دریای عمان سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد. بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی جهت تردد ایمن احتیاط های لازم را در نظر داشته باشند. 

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در پایان اضافه کرد: از لحاظ دما یی طی امروز تا روزهای پایانی هفته به تدریج افزایش 2 تا 5 درجه ای دما در استان پیش بینی می شود که در مناطق شرقی و مرکزی، افزایش دما محسوس تر خواهد بود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی