English

یکی از نقاط قوت قانون کشور توجه به تعاونی است

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت:یکی از نقاط قوت قانون اساسی کشور توجه به بخش تعاون است برای سوق دادن 25 درصد اقتصاد کشور به سمت تعاونی ها باید فرهنگ سازی صورت بگیرد.

یکی از نقاط قوت قانون کشور توجه به تعاونی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از شرکت تعاونی آموزشی فرهنگیان یزد بازدید و با هیئت مدیره آن به گفتگو نشست.

وی در این دیدار با اشاره به موفقیت های خوب این شرکت تعاونی در حوزه آموزش استان یزد گفت: این مجموعه بر مبنای شفافیت کامل مالی تشکیل، توسعه و مدیریت شده است.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه برخی از موسسات عملکرد غیرشفافی دارند خاطرنشان کرد: مجتمع آموزشی حضرت مجتبی علیه‌السلام تحت لوای شرکت تعاونی آموزشی فرهنگیان یزد با 4800 عضو که از فرهنگیان و خانواده آنها هستند مجموعه سالم و شفافی را شکل داده اند و در حوزه آموزشی واقعا خوش درخشیده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به تحریم و برخی سوء مدیریت ها در تمامی حوزه ها پیشرفت داشته ایم تصریح کرد: یکی از عقب ماندگی های کشور در حوزه عدالت اجتماعی است و تا رسیدن به حد ایده آل نیاز به تلاش بیشتری داریم. این مهم می تواند توسط شرکت تعاونی ها محقق شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه نمود: شرکت‌های تعاونی در اوایل انقلاب تشکیل و حوزه کاری آنها بیشتر توزیع اقلام مایحتاج زندگی مردم بود؛ به همین دلیل این شرکت ها در حوزه اقتصادی کمتر ورود پیدا کردند. با توجه به اینکه یکی از نقاط قوت قانون اساسی کشور توجه به بخش تعاون است برای سوق دادن 25 درصد اقتصاد کشور به سمت تعاونی ها باید فرهنگ سازی صورت بگیرد.

وی حضور شرکت تعاونی آموزشی فرهنگیان یزد در عرصه آموزش را الگویی برای دیگر نقاط کشور بیان کرد و افزود: این مجتمع در قامت یک مجموعه گسترده و صاحب نام در تمام دوره‌های تحصیلی دخترانه و پسرانه با بیش از 1600 دانش‌آموز و 270 نفر کادر در 6 آموزشگاه که در فضایی به مساحت 16300 مترمربع قرار دارد، فعالیت می کند و از بدو تأسیس تاکنون بارها توسط مقامات استانی و کشوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش به دلیل عملکرد کمی و کیفی، مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته و به عنوان تعاونی برتر معرفی شده است.

تشکری از دیگر مزایای این شرکت تعاونی را حضور هیات‌مدیره متخصص و با تجربه‌ای عنوان نمود و افزود:  اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی آموزشی فرهنگیان همه از پیشکسوتان و مدیران سابق آموزش و پرورش هستند. علاوه بر آن شورای راهبردی متشکل از کارشناسان خبرة آموزش و پرورش در امور مختلف آموزشی و تربیتی، به کلیه مدارس مجتمع برای پیشرفت و بهبود و بروزآوری کیفیت تعلیم و تربیت و رفع مشکلات و مسائل موردی مبتلا به دانش‌آموزان عزیز خدمات مناسبی ارائه می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرکجا که مدیریت، تخصص، تجربه، شایسته سالاری و شفافیت وجود داشته باشد آن مجموعه قطعا در زمینه فعالیت خود جزو بهترین ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه