English

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

الزام شرکت های غیربومی تامین نیرو به داشتن دفتر کار

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر الزام شرکتهای غیربومی تامین نیرو به داشتن دفتر و اخذ صلاحیت تاکید کرد.

الزام شرکت های غیربومی تامین نیرو به داشتن دفتر کار

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با رئیس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های خدماتی استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

تشکری در این نشست با بیان اینکه برخی از شرکت های خدماتی از دیگر استان ها برنده مناقصه تامین نیرو برای دستگاه های دولتی و خصوصی در استان یزد می شوند گفت: بسیاری از این شرکت ها فاقد دفتر جهت پاسخگویی به مراجعات کارگران به کار گرفته شده هستند و در مواردی که کارگر با شرکت دچار مشکل می شود روند رسیدگی و شکایت از شرکت برایش سخت و طولانی می شود.

وی ادامه داد: بسیاری از شرکت های تامین نیرو طرح طبقه بندی مشاغل را رعایت نمی کنند و حقوق کارگران را تضییع می کنند که این موضوع باید مرتفع گردد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه با همکفری و تعامل انجمن و این اداره کل باید حضور شرکت های غیربومی در استان قاعده مند و قانون مند شود افزود: داشتن دفتر در استان و همچنین انتشار آگهی تغییرات در روزنامه رسمی و انتقال شرکت به مکانی که در مناقصه آن برنده شده است باید یکی از اولویت های قابل پیگیری این نشست باشد.

وی ادامه داد: یکی از اهدافی که دنبال می کنیم این است که شرکت های غیربومی تایید صلاحیت خود را از اداره کل تعاون، کار استان نیز بگیرند.

در این نشست پیرامون مباحث سخت و زیان آور، مزایا کارگران، تامین نیرو برای برخی از شرکت های تولیدی و تعامل دو جانبه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با انجمن صنفی کارفرمایان شرکت های خدماتی تبادل نظر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر