English

فرصت‌های شغلی و توسعه صنعت استان یزد در گروی طرح توسعه یزد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: یقیناً طرح توسعه یزد یک از جمله اقداماتی است که باید سال ها پیش به بهره برداری می رسید و نقش اجتماعی خود را در ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه صنعت استان یزد ایفا می کرد.

فرصت‌های شغلی و توسعه صنعت استان یزد در گروی طرح توسعه یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نشست با انجمن صنفی کارگران فولاد آلیاژی ایران گفت: توسعه و گسترش سرمایه گذاری در حوزه صنایع بالادستی منجر به افزایش اشتغال می شود.

وی گفت: یقیناً طرح توسعه یزد یک از جمله اقداماتی است که باید سالها پیش به بهره برداری می رسید و نقش اجتماعی خود را در ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه صنعت استان یزد ایفا می کرد.

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اعضاء انجمن صنفی کارگران فولاد آلیاژی ایران دیدار و گفتگو کرد.

تشکری در این دیدار با بیان اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران با نگاه بلند در استان شروع به کار کرد گفت: افق و دیدی که نسبت به این شرکت وجود داشت مانند فولاد مبارکه بود؛ ولی شرکت فولاد آلیاژی ایران علیرغم تمامی موفقیت ها و توسعه یافتگی، نتوانست براساس اساسنامه اش همانند فولاد مبارکه اصفهان گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه توسعه و گسترش سرمایه گذاری در حوزه صنایع بالادستی منجر به افزایش اشتغال می شود تصریح کرد: توسعه و ارزیابی مدیریت متمادی این شرکت باید بر مبنای مقایسه با سرمایه گذاری های مشابه صورت بگیرد. یقینا طرح توسعه یزد یک از جمله اقداماتی است که باید سالها پیش به بهره برداری می رسید و نقش اجتماعی خود را در ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه صنعت استان ایفا می کرد که تاکنون این اتفاق نیافتاده است در حالیکه در همین شرایط تحریمی صنایع زیادی تکمیل و راه اندازی شده است.

تشکری اضافه نمود: در برخی از موارد، افزایش سود و توسعه، ناشی از تورم یا مسائل خاص است و نه بکارگیری شیوه های مدیریتی مدرن.

تشکری یکی از معضلات برخی از واحدهای تولیدی در استان را وجود شرکت های پیمانکاری دانست و گفت: این که در یک واحد تولیدی نگاه یکسانی به نیروهای قراردادی نباشد و در امور رفاهی و معیشتی دوگانه رفتار شود، زیبنده و ارزنده شرکت های تولیدی استان نیست.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که مدیریت فعلی شرکت فولاد آلیاژی ایران تحول عظیم و بزرگی در حد نام این شرکت مادر استان ایجاد کنند و شاهد تحول و توسعه یافتگی صنایع بالادستی و پایین دستی این صنعت توسط آن شرکت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه