English

به دست متخصصان داخلی انجام شد؛

ساخت پمپ‌های خنک‌کننده در نیروگاه بندرعباس

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بندرعباس از ساخت پمپ‌های عظیم خنک‌کننده نیروگاه در استان هرمزگان به دست متخصصان داخلی خبر داد و گفت: ساخت کامل این پمپ‌ها سبب صرفه‌جویی 490 هزار یورویی به ازای هر پمپ برای کشورمان شده است.

ساخت پمپ‌های خنک‌کننده در نیروگاه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  هومن رفیع مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بندرعباس با بیان اینکه به به‌دلیل فرسودگی  پمپ‌های قبلی، ساخت و بکارگیری پمپ‌های جدید را در استان انجام دادیم، افزود: هر پمپ خنک‌کننده نیروگاه قادر است تا در ساعت 19 هزار و 200 مترمکعب آب را پمپاژ کند.

وی ادامه داد: مبدل‌های فشار قوی تغذیه بویلر، پره‌های ضربه‌ای توربین بخار، دی‌هیترها، رکتیفایر‌ها، سردسنج‌های هیترها، سیستم‌های آب‌بندی توربین‌های فشار قوی، بالانس پیستون‌ها در توربین‌های فشار قوی و متوسط و ... همگی با انجام بررسی‌های فنی و دقیق و با بهره‌گیری از دانش و توان داخلی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بندرعباس افزود: رشد روزافزون دانش بومی در حوزه‌های مختلف در هرمزگان سبب شده تا این استان بتواند ضمن ایفای نقش جدی خود در اقتصاد ملی و منطقه‌ای‌، مهیای جهشی بزرگ به سوی افقی روشن از توسعه پایدار با اتکا به توان نیروهای جوان و خوش‌فکری باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه