English

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

تعطیلی ایستگاه های بازیافت در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری گفت: ایستگاه های بازیافت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر اصفهان تعطیل است.

تعطیلی ایستگاه های بازیافت در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد بدیعی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) فعالیت ایستگاه های بازیافت شهر اصفهان و خودروهای جمع آوری پسماند خشک در تاریخ 8 و 9 شهریورماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل می باشد.

وی این اقدام را گامی جهت حفظ حرمت عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین ایجاد فرصت مناسب عزاداری برای عوامل جمع آوری پسماند خشک ، در این دو روز فعالیت ایستگاه های بازیافت تعطیل شده و پس از آن فعالیتشان مطابق با گذشته از سر گرفته خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن دعوت از شهروندان به مشارکت در مدیریت بهینه پسماندها، افزود: از شهروندان عزیز اصفهانی درخواست می شود تا مطابق گذشته و با دقت و انگیزه مضاعف پسماندهای خشک و تر را از هم جدا کرده و پسماندهای خشک را تحویل ایستگاه های بازیافت و یا خودروهای مخصوص جمع آوری دهند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:همچنین پیشنهاد می شود با حذف مواردی مانند یکبار مصرف ها و نایلون ها، میزان پسماند تولیدی خود در منزل را کاهش دهند تا ضمن حفاظت از محیط زیست و بهبود کیفیت فرآیند مدیریت پسماند، در حفظ منابع طبیعی نیز نقش سازنده ای داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی