English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

۳۰۰۰ فرزند نیازمند بدون حامی در اصفهان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان بیان داشت: ۳۰۰۰ فرزند نیازمند تحت حمایت این نهاد در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، فاقد حامی هستند.

۳۰۰۰ فرزند نیازمند بدون حامی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا طاهری با بیان اینکه ۳۰۰۰ فرزند نیازمند تحت حمایت این نهاد در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، فاقد حامی هستند، گفت: امسال در ماه محرم و صفر برنامه ای برای برپایی پایگاه های ثبت حامی نداریم و تمرکز کمیته امداد در این زمینه بر ترویج روش های غیرحضوری و الکترونیکی ثبت نام حامیان است.

وی بیان کرد:همشهریان اصفهانی می توانند با مراجعه به وبگاه ekram.emdad.ir و همچنین پیامک عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت و حمایت ۳۰۰۰ فرزند نیازمند بدون حامی را بر عهده بگیرند.

طاهری ادامه داد: وبگاه ekram.emdad.ir بهترین راه مشارکت در این طرح به صورت غیرحضوری است و همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به این وبگاه ضمن مشاهده شرح حال فرزندان ایتام و محسنین از سراسر استان با انتخاب مبالغ دلخواه و زمانبندی پرداخت منعطف، حمایت این نیازمندان را بر عهده بگیرند.

وی همچنین گفت: پیامک عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز یکی دیگر از روشهای جدید مشارکت در این طرح است که در آن پس از ارسال پیامک، کارشناسان این نهاد با برقراری تماس تلفنی ادامه روند حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را پیگیری خواهند کرد.

طاهری همچنین فعالیت های کمیته امداد در این ایام نورانی را منحصر به طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین ندانست و از اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل در ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: این نهاد دو طرح اطعام و احسان حسینی را از عید غدیر خم آغاز کرده و تا پایان ماه صفر برای جمع آوری و توزیع غذای گرم و سبد کالا به نیازمندان و مددجویان ادامه خواهد داد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با یادآوری اینکه  بیش از ۱۱۵ هزار خانوار نیازمند با جمعیتی بالغ بر ۲۱۰ هزار نفر  تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، گفت: نیکوکاران گرانقدر می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان، شماره گیری کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* ، تماس با ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱، مراجعه به وبگاه emdad.ir و واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹  نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، در طرح اطعام و احسان حسینی مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه