English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

رشد ۵۵ درصدی مشارکت نیکوکاران در طرح اکرام ایتام در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از رشد ۵۵ درصدی مشارکت نیکوکاران در طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته در اصفهان خبر داد.

رشد ۵۵ درصدی مشارکت نیکوکاران در طرح اکرام ایتام در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع اظهار داشت: درسال جاری نیکوکاران اصفهانی تاکنون ۱۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: امسال مردم نیکوکار استان تاکنون ۱۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر ۸۳ هزار و ۷۹۷ نیکوکار گرانقدر در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد اصفهان مشارکت دارند.

وی همچنین افزود: این نیکوکاران کمک های منظم خود را به ۲۰ هزار و ۵۳۳ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، آسیب بیشتری در نسبت با سایر اقشار به جامعه تحت حمایت این نهاد وارد می شود، گفت: کمک موثر به همشهریان نیازمند و گذر شرافتمندانه جامعه اصفهان از این وضعیت مستلزم مشارکت و توجه بیشتر اقشار توانمند به عرصه خیر و احسان است.

زارع تاکید کرد: کماکان ۳۰۰۰ فرزند نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان فاقد حامی در طرح اکرام هستند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: کمیته امداد زیرساخت های لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در طرح های خداپسندانه کمک به نیازمندان را فراهم کرده است وعلاقمندان می توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی