English

عباس جنگی مرنی خبرداد:

اختصاص ۴۲۰ میلیارد تومان به آب منطقه ای اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از اختصاص ۴۲۰ میلیارد تومان برای توسعه منابع آبی استان اردبیل در سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردبیل خبرداد.

اختصاص ۴۲۰ میلیارد تومان به آب منطقه ای اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس جنگی مرنی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به اختصاص اعتبارات مالی به آب منطقه ای اردبیل در سفر این هفته محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردبیل گفت: در سفر آقای نوبخت به اردبیل ۴۲۰ میلیاردتومان برای طرح های آبی استان اردبیل اختصاص یافت.

وی افزود: علی رغم مشکلات و محدودیت های مالی طرح های توسعه منابع آب، روند اجرا و تکمیل تمامی طرح ها و پروژه های تحت مدیریت شرکت آب منطقه ای اردبیل با جدیت ادامه دارد و برای ادامه فعالیت ها، نیاز به تامین منابع مالی بیشتری است.

جنگی مرنی بیان کرد: با مساعدت های سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت نیرو و استانداری اردبیل پیگیریها و اقدامات متعددی برای تامین مالی اغلب طرح های توسعه منابع آب در استان اردبیل از منابع مالی مختلف نظیر فاینانس داخلی، اعتبارات مرزی و مدیریت بحران کشور، توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل در ۹ ماه اخیر انجام شده است و نیازمند تامین مالی جدید برای طرح های قابل افتتاح و بهره برداری  نظیر شبکه آبیاری خداآفرین و سدهای مخزنی عمارت، عنبران و تازه کند و آبرسانی به شهرهای استان هستیم.

وی با اشاره به طرح بزرگ شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در شمال استان تصریح کرد: این پروژه در ۴ ناحیه عمرانی و به طول ۹۲ کیلومتر در استان اردبیل در دست اجراست که هم اکنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سد مخزنی عمارت با ظرفیت مخزن ۱۸۲ میلیون مترمکعب بزرگترین سد استان می باشد و دارای ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی است. در ادامه، ایشان نیازهای اعتباری طرح های شرکت آب منطقه اردبیل را تشریح نمود و تصمیمات لازم برای تامین مالی جدید طرح ها اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه