English

در ۲۴ ساعت گذشته:

فوت هفت نفر بر اثر کرونا در استان اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از فوت هفت نفر براثر ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اردبیل خبرداد.

فوت هفت نفر بر اثر کرونا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در سطح استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهل وسه نفر بیمار جدید در مراکز درمانی در سطح استان بستری شده اند.

 وی ادامه داد: از این تعداد ۲۴ نفر در اردبیل، سه نفر در پارس‌آباد، ۱۰ نفر در مشگین‌شهر، پنج نفر در گرمی و یک نفر در خلخال بستری و در حال مداوا هستند.

حبیب زاده بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۱ نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل افزود: خوشبختانه طی شبانه روز گذشته ۳۳ نفر با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان مرخص شدند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های مشگین‌شهر، خلخال، کوثر و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سرعین، نمین و نیر در وضعیت زرد و شهرستان اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارند.

حبیب‌زاده، از هم اهالی استان اردبیل خواست تا برای مهار بیماری کرونا، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه