English

اکبر بهنامجو:

پروژه راه آهن اردبیل- میانه مهم‌ترین پروژه استان است

استاندار اردبیل گفت: پروژه راه آهن اردبیل- میانه مهم‌ترین پروژه استان است که اکنون مشکلی در تامین اعتبار برای تداوم اجرای آن وجود ندارد

 پروژه راه آهن اردبیل- میانه مهم‌ترین پروژه استان است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل گفت: پروژه راه آهن اردبیل- میانه مهم‌ترین پروژه استان است که اکنون مشکلی در تامین اعتبار برای تداوم اجرای آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: ریل‌گذاری 25 کیلومتر آن به اتمام رسیده است و همچنین با اجرای اتصال خط آهن اردبیل به پارس‌آباد مغان تمامی شهرستان های استان از مزیت دسترسی به راه آهن بهره‌مند خواهند شد.

بهنام‌جو با بیان اینکه در حال حاضر 90 کیلومتر از مسیر اردبیل-سرچم  در حال اجراست، تصریح کرد: 200 میلیارد تومان از محل ماده 56 برای این جاده  اختصاص یافته که از سمت اتوبان زنجان چهار بانده کردن آن آغاز شود.

استاندار اردبیل   با اشاره به  انجام مقدمات برای اجرای پروژه جاده چهار خطه پارس آباد- سربند گفت: با توجه به بازدید وزیر راه و شهرسازی و تامین اعتبار، فراخوان جذب پیمانکار اعلام شده  و این جاده در آستانه انتخاب پیمانکار است و با توجه به اعتباری هم که دارد کل مسیر جاده اردبیل - پارس آباد تا سه سال آینده به طور کامل ساماندهی می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه