English

اکبر بهنامجو:

۴۵ میلیارد اعتبار به پروژه پل قدس اردبیل اختصاص یافت

استاندار اردبیل گفت: از محل اعتبارات سفر معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان 45 میلیارد تومان اعتبار به عملیات اجرایی پروژه پل قدس اردبیل اختصاص یافت.

45 میلیارد اعتبار به پروژه پل قدس اردبیل اختصاص یافت

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار موج اردبیل اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه چهار بانده اردبیل-سرچم از سمت استان زنجان به سوی اردبیل خواهیم بود.

وی از اختصاص اعتبارات لازم به پروژه چهار بانده سرچم خبر داد و افزود: در راستای تسریع در روند عملیات اجرایی چهار بانده مسیر سرچم-اردبیل بعد از تونل‌ها تا سه راهی سرچم از محل اعتبارات ماده ۵۶ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده‌ایم.

بهنامجو بهره‌برداری از پروژه چهار بانده سرچم را در کاهش مشکلات موثر دانست و افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی پروژه چهار بانده اردبیل-سرچم در استان از سال گذشته آغاز شده است امسال ۲۵ کیلومتر از آن افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار اردبیل با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان بیان کرد: در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل طی سال گذشته علاوه‌بر اختصاص اعتبارات لازم به پروژه‌های مهم ۳۶ میلیارد تومان نیز به پروژه پل قدس اردبیل اختصاص یافت.

وی در خصوص اعتبارات سفر معاونت ریاست جمهوری نیز به استان ادامه داد: همچنین از محل اعتبارات سفر معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان 45 میلیارد تومان اعتبار به عملیات اجرایی پروژه پل قدس اردبیل اختصاص یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی