English

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خبر داد:

نصب ۹۰ المان شمع در ۳۰ نقطه در شهر اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از نصب 90 المان شمع در 30 نقطه در شهر اصفهان خبر داد.

نصب 90 المان شمع در 30 نقطه در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ایمان حجتی به نصب المان های عاشورایی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اظهار کرد: 90 المان شمع در 30 نقطه شهر اصفهان به ویژه در چهارراه ها و میادین نصب می شود.

 وی با اشاره به اینکه دو هزار و 500 پرچم عزاداری در شهر اصفهان نصب می شود، افزود: این پرچم ها در میادین اصلی، پل ها، خیابان ها و معابر مناطق مختلف نصب خواهد شد.   

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به نصب 300 المان اشک در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: همچنین دیواره پازلی ارگ جهان نما در میدان امام حسین (ع) نیز متناسب با ایام محرم تغییر خواهد کرد و یک طرح ویژه برای گلستان شهدا هم نصب خواهد شد.   

ایمان حجتی بیان کرد: همچنین در پایه های همه پل های شهر و تقاطع های غیرهمسطح با هماهنگی سازمان زیباسازی پرچم های مناسبتی مزین به نام شهدای کربلا به اهتزار در می آید.

ظرفیت های تبلیغات محیطی شهرداری در اختیار هیئات مذهبی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از فضاسازی و سیاه پوش شدن همه ایستگاه های مترو و اتوبوس سطح شهر در ایام محرم سخن گفت و افزود: در همه میادین و چهارراه های مهم مناطق با ریسه پرچم های سیاه، سبز و قرمز و المان های مناسبتی نوری فضاسازی صورت میگیرد.  

وی ادامه داد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان مانند سال های گذشته ظرفیت های تبلیغات محیطی را در اختیار هیئت های مذهبی قرار داده است.

حجتی افزود: تبلیغات امسال اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان ویژه ایام محرم، بر مبنای یادآوری نوحه های قدیمی است؛ نوحه هایی که در اکثر نقاط کشور از سال های دور ذکر ذاکرین اهل بیت(ع) و عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) بوده است.  

حمایت 5 میلیارد ریالی شهرداری برای اجرای پروتکل های بهداشتی در هیئات مذهبی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان اعلام کرد: بر اساس لایحه پیشنهادی شهرداری اصفهان و با تصویب در جلسه آینده شورای شهر، اهدای اقلام بهداشتی به ارزش 5 میلیارد ریال به هیئات مذهبی برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود. 

حجتی با اشاره به اینکه امسال به هیچ عنوان مجوز نصب ایستگاه ‌های صلواتی یا چایخانه در مناطق مختلف شهر صادر نخواهد شد، گفت: برای ایجاد حس و حال این ایام در سطح شهر، ایستگاه های آوا و نما برای پخش مداحی ها و ... در نظر گرفته شده که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، در آن ها چای و .... ارایه نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی