English

به مناسبت روز جهانی پرستار؛

پل تاریخی خواجو برای قدردانی از کادر درمان نورپردازی می شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز جهانی پرستار پل تاریخی خواجو برای قدردانی از از کادر درمان و پرستاران نورپردازی می شود.

پل تاریخی خواجو برای قدردانی از کادر درمان نورپردازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ایمان حجتی اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی پرستار و همزمان با شهرهای عضو مجمع شهرداران آسیایی فردا (جمعه 19 اردیبهشت) با نور سفید روی ضلع شرقی پل خواجو نورپردازی انجام می شود. 

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای نورپردازی دو ساعت خواهد بود و برنامه از حدود ساعت 20 و 15 دقیقه با دستگاه های ویدئومپینگ آغاز می شود و تا ساعت 22 ادامه دارد که شهروندان می توانند تصاویر آن را از طریق اینترنت و فضاهای مجازی دنبال کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: همزمان با اصفهان این کار در شهرهای عضو شبکه شهرهای آسیایی به مناسبت روز پرستار اجرا می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان بیان کرد: روز هشت ماه می میلادی و روز دوازدهم این ماه به ترتیب «روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر» و «روز پرستار» است به همین دلیل این اقدام سراسری با هدف همدردی با کادر درمانی جهان با شعار «Common pain» (درد مشترک) به ویژه همزمان با شیوع بیماری کرونا در جهان صورت می گیرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه