English

با رعایت دستورالعمل های بهداشتی؛

نماز جمعه این هفته در بندرعباس برگزار می شود

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس، از برگزاری نماز جمعه در تاریخ 31 مردادماه خبر داد و گفت: صحن وشبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.

نماز جمعه این هفته در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین کذایی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس صبح امروز(۳۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران، از مومنان نمازگزاران خواست، در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه  در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کذایی تصریح کرد: صحن وشبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.

وی با اعلام این خبر افزود: همچنین هماهنگی بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، آتشنشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد(ع) و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهیم کرد، اضافه کرد: در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه دورهمی علمی و اعتقادی که هرهفته قبل از نماز جمعه در مسجد جامع توسط کمیته جوانان این ستاد برگزار می شد به هفته های آینده ودر صورت بهبود پیدا کردن وضعیت موکول شده است.

کذایی از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند، زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است وافراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند.

وی ادامه داد: قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری شود و در صورت مشاهده علائم هرنوع بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس در پایان یادآورشد: نماز جمعه این هفته بندرعباس به امامت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد که مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه ها تا پایان نماز عصر چهل دقیقه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه