English

امام جمعه چالوس:

نماز جمعه یک دانشگاه بزرگ معارف دینی است

امام جمعه چالوس گفت: نماز جمعه یک دانشگاه بزرگ معارف دینی است و به تبیین مسایل دینی و سیاسی و اقتصادی می پردازد.

نماز جمعه یک دانشگاه بزرگ معارف دینی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت الاسلام سید احمد جباری در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران اظهار داشت: رسانه ها یک ظرفیت مناسب در هر شهرستان بوده و نقش زیادی در توسعه دارند و به بیان مشکلات مردمی می پردازند.

وی ادامه داد: در سال 58 اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی به حکم امام خمینی (ره) اقامه شد و امروز در اکثر شهرها نماز جمعه دایر است.

امام جمعه چالوس اذعان داشت: نماز جمعه یک دانشگاه بزرگ معارف دینی است و به مسایل اعتقادی ، دینی در خطبه اول و به مسایل سیاسی ، مشکلات مردمی و مسایل نظامی در خطبه دوم می پردازد.

جباری اذعان داشت: اعتقاد ما بر این است در جایگاه حساس نماز جمعه مسایل باید به طوری بیان شود که هدف رفع مشکلات مردمی و معظلات شهری باشد.

وی تصریح کرد: معتقدم مسایل و مشکلات مردم را باید از طریق شهرستان و استان پیگیری شود و تلاش شود با تعامل رفع گردد و اگر نتیجه نداد از طریق تریبون نماز جمعه بیان شود.

امام جمعه چالوس تاکید کرد: ارتباط با رسانه در جهت اطلاع رسانی و پوشش اخبار نهاد نماز جمعه ضروری است و قطعا ارتباط با رسانه ها به صورت مطلوب تر پیگیری می شود.

وی گفت: انتظار ما از رسانه ها این است اخبار حوزه نماز جمعه را پوشش دهند و برقرار کننده ارتباط ما با مردم باشند.

جباری تاکید کرد: در خطبه دوم نماز جمعه همواره به بیان مسایل و مشکلات مردمی می پردازیم که نیاز است مردم بدانند امام جمعه شهر دغدغه مردم را دارد و نیاز است رسانه به خوبی اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه چالوس تاکید کرد: نیاز است خانه مطبوعات استان مازندران مشکلات حوزه رسانه را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کرده و مشکلات حوزه رسانه به حداقل برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه