English

استاندار اصفهان خبر داد:

افتتاح ۱۸۸۴ پروژه همزمان با هفته دولت در اصفهان

استاندار اصفهان از افتتاح ۱۸۸۴ پروژه همزمان با هفته دولت در اصفهان خبر داد.

افتتاح ۱۸۸۴ پروژه همزمان با هفته دولت در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،بیان کرد: 1884 پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در اصفهان افتتاح می شود.

وی گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های ملی و استانی هستیم که امسال جمع اعتبار این پروژه ها ۱۴۲۰ میلیارد تومان است  که ۴۷۷ پروژه مربوط به شرکت مخابرات و شرکت ارتباطات سیار می باشد.

این مقام ارشد استان ادامه داد: همچنین برخی از پروژه ها با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۳۳ پروژه همزمان با هفته دولت در اصفهان به بهره برداری می رسد.

رضایی  اظهار داشت: با وجود تحریم و همچنین شرایط کرونایی و مشکلات بوجود آمده از این ویروس امسال از نظر اعتبار هزینه ها نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته و همچنین از نظر تعداد پروژه ۱۳۷ درصد در این بخش افزایش داشته است.

استاندار اصفهان در خصوص پروژه شاخص افتتاح شده در استان گفت: آزادراه کنار گذر شرق اصفهان از جمله پروژه های شاخصی است که ۶۶ کیلومتر به راه ها اضافه می شود و ۸ هزارمیلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: همچنین در پروژه آفتاب  با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان با 4900 متر مربع پل سازی شده که ۱۵۲ متر مربع راه سازی و ۷۸ هزار متر مربع فضای سبز به بهره برداری می رسد.

مقام ارشد استان گفت: میزان بارش ها از ابتدای سال آبی ۱۱۷۶ میلیمتر بوده است که در همین موقع در سال گذشته ۲۱۲۴ میلیمتر بارش داشته ایم.

رضایی افزود:همچنین میانگین بلند مدت بارش ۱۳۵۵ میلیمتر است که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد و نسبت به بلند مدت ۱۳ درصد کاهش بارش در استان داشته ایم.

 استاندار اصفهان بیان داشت: در حال حاضر ورودی سد زاینده رود ۱۵ متر مکعب بر ثانیه و خروجی آن ۸۰ متر مکعب بر ثانیه است و حجم آب پشت سد ۳۵۵ میلیون متر مکعب است درصورتیکه در سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به کاهش حجم سد زاینده رود بیان کرد: کشاورزان درخواست آب بهاره به جای آب پاییزه داشتند که به احترام آنان موضوع در وزارت نیرو مطرح شد که به طور مشروط موافقت شد.

رضایی در ارتباط با بیماران کرونایی در استان گفت:  در حال حاضر ۸۰۰ تخت آی سی یو در استان موجود است که از این تعداد تنها ۱۵۰ تخت پر است.

وی با اشاره به اقدامات ستاد پیشگیری کرونا در استان افزود: تاکنون ۴۴ جلسه ستاد پیشگیری کرونا در استان داشتیم که در این جلسات ۶۵۷ مصوبه داشته ایم، در این خصوص در ۱۵ شهریور با بازگشایی مدارس پیش‌بینی‌ها لازم در این خصوص در نظر گرفته شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به ایام محرم اظهار داشت: پروتکل های بهداشتی در محرم باید رعایت تا عزاداری امسال بر اساس نظرات علمای حوزه خالصانه و در شان سرور و سالار شهیدان برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه