English

استاندار اصفهان اعلام کرد:

اجباری شدن زدن ماسک از ۱۵ تیرماه در اصفهان

استاندار اصفهان از اجباری شدن زدن ماسک از ۱۵ تیر ماه با شیوع گسترده کرونا در اصفهان خبر داد.

اجباری شدن زدن ماسک از 15 تیرماه  در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: مردم باید در همه اماکن عمومی از جمله مترو، اتوبوس‌ها و حتی ادارات از ماسک استفاده کنند.

وی بیان داشت: با شیوع گسترده کرونا استان اصفهان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد و اگر مردم رعایت نکنند برخی محدودیت‌ها بر می‌گردد.

مقام ارشد استان افزود: اگر ادارات، بانک‌ها و مراکز عمومی و دولتی نسبت به رعایت بهداشت اهتمام نداشته باشند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم باید تمهیدات زندگی با کرونا را در دستور کار خود قرار دهند افزود: با نگاه به امار نگران کننده مبتلایان به کرونا در می‌یابیم باید بیش از گذشته مراقب باشیم.

عباس رضایی گفت: باید اقداماتی انجام دهیم که به شرایط و محدودیت‌های اسفندماه و فروردین‌ماه گذشته برنگردیم، ولی متاسفانه هنوز کرونا را جدی نگرفته اند.

وی افزود: برخورد با اصنافی، چون باغ تالارها، تالارها، رستوران‌ها، فست‌فود‌ها و امثال آن در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی بدون مماشات، جدی و قاطعانه خواهد بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حفظ جان انسان‌ها و سلامت مردم خط قرمز مدیریت استان است، گفت: برخورد با اصنافی، چون باغ تالارها، تالارها، رستوران‌ها، فست‌فود‌ها و امثال آن در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی بدون مماشات، جدی و قاطعانه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه