English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

سیر کرونا در کرمانشاه نزولی است/ عزاداری در محیط های بسته ممنوع است

محمودرضا مرادی در حاشیه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه از شرایط سیر نزولی کرونا در کرمانشاه خبر داد و گفت: عزاداری‌ها باید تماماً در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

سیر کرونا در کرمانشاه نزولی است/ عزاداری در محیط های بسته ممنوع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در حیاط و فضای باز برخی مدارس خبر داد و ابراز داشت: برای عزاداری‌های ماه محرم و صفر امسال، پروتکل‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده تا بتوانیم ضمن برگزاری باشکوه مراسم عزای حسینی (ع)، سلامت عزاداران را نیز حفظ کنیم.

وی از ممنوعیت توزیع نذری در هیئت‌ها و دسته‌جات خبر داد و اظهار داشت: استفاده تمام عزاداران از ماسک برای تمام عزاداران الزامی است و درعین‌حال جابجایی و حرکت هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری نیز ممنوع است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه امکان برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه‌های مسقف و مساجد فراهم نیست، هماهنگی لازم به‌عمل‌آمده تا با توجه به تعطیلی مدارس، در حیاط برخی مدارس در نزدیکی این حسینیه‌ها و مساجد این مراسم برگزار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام داشت: کنکور سراسری تعداد حوزه‌های محل آزمون به دو برابر افزایش‌یافته و تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا پروتکل‌های بهداشتی با نهایت دقت و حساسیت اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه