English

حبیب کوهی:

شایسته‌سالاری باید در اولویت مدیران قرار گیرد

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: انتخاب سجاد انوشیروانی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان یک انتصاب تاریخی بود باید در انتصاب مدیران شایسته‌سالاری در اولویت قرار گیرد و به جوانان و افراد خلاق اجازه ورود به بخش‌های مدیریت کشور و استان داده شود‌.

شایسته‌سالاری باید در اولویت مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حبیب کوهی رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این‌یک اتفاق تاریخی در ورزش استان اردبیل است که فردی را به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل انتخاب کرده‌اند که قهرمان المپیک است و با تمام ریز و بم این حوزه اشرافیت دارد.

وی ادامه داد: باید در انتصاب مدیران شایسته‌سالاری در اولویت قرار گیرد و به جوانان و افراد خلاق اجازه ورود به بخش‌های مدیریت کشور و استان داده شود‌.

کوهی اضافه کرد: باید شرایط را برای حضور اسپانسر های قوی برای تیم داری در استان اردبیل فراهم کنید تا باحمایت های مالی تیم های مختلفی در لیگ های ورزشی داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه باید بستر برای ازدواج جوانان مهیا شود گفت: یک دستگاه اجرای از این توانی برخوردار نیست که تمام مشکلات جوانان نظیر مسکن، ازدواج و اشتغال را فراهم سازد این کار نیازمند کار تیمی تمام ادارات کل در استان اردبیل است.

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل با اشاره به عزل و نصب مدیران با دخالت‌های نمایندگان مجلس دهم بیان کرد: متأسفانه نمایندگان مجلس دهم در انتصاب نیروهای دلسوز مقاومت می‌کردند و هر کس در تلاش بود تا نیروهای ستادی خود را در  پست مدیریتی دستگاه‌های اجرایی منصوب کند که این موضوع باعث عقب‌ماندگی استان اردبیل می‌شد.

کوهی بابیان اینکه در جبهه ایستادگی نگاه صفر و صدی به هیچ‌کس وجود ندارد بیان کرد: این‌یک تفکر اشتباهی است که توسط برخی از افرادی که مدعی جریان سیاسی هستند مطرح می‌شود که هر کس با ماست انقلابی است هر کس با ما نیست ضدانقلاب است. همه مردم عاشق کشور و رهبری هستند و این را بارها به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی درباره نمایندگان مجلس یازدهم گفت: نمایندگان مجلس یازدهم هرکدام داری جایگاه قوی در مجلس هستند باید از این ظرفیت برای پیشرفت و آبادانی استان اردبیل استفاده شود.

کوهی گفت: جبهه ایستادگی در سطح استان اردبیل از مدیران کار بلد و توانمند حمایت خواهد کرد تا این افراد بدون حاشیه کارهای خود را ادامه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه