English

فرماندار کرمانشاه:

تاکنون ۸۳۵۵ فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شده است

فضل‌الله رنجبر در جلسه شورای اشتغال شهرستان کرمانشاه گفت: امسال باید در حوزه شهرستان کرمانشاه 17 هزار فرصت شغلی ایجاد شود که تاکنون 8355 فرصت شغلی معادل 47 درصد تعهدات امسال شهرستان محقق شده است.

تاکنون 8355 فرصت شغلی در کرمانشاه ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار کرمانشاه از کاهش 2.5 درصدی نرخ بیکاری شهرستان کرمانشاه و اشتغالزایی تا پایان سال جاری خبر داد و ابراز داشت: اداراتی که نسبت به ثبت اشتغال ایجادشده تا این مقطع از سال در سامانه رصد اقدام نکرده‌اند، می‌بایست هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهند و همچنین می‌طلبد که بخشداری‌ها از ظرفیت‌های بومی مناطق خود در راستای اشتغال‌زایی آسان بهره بجویند.

رنجبر توسعه کشت گیاهان دارویی، قالیبافی را ازجمله مشاغل آسان و زودبازده در مسیر اشتغال‌زایی بومی عنوان کرد و افزود: با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی مواد اولیه لازم در اختیار بافندگان فرش قرارگرفته و پس‌ازآن نیز فرش بافته‌شده به‌صورت تضمینی از قالیبافان خریداری خواهد شد.

وی تسهیلات مرتبط با آسیب دیدگان از کرونا را تاکنون 16 میلیارد و 900 میلیون تومان در قالب 1421 واحد در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و ... در شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: روند پرداخت این نوع تسهیلات در شهرستان کرمانشاه با نرخ بازپرداخت 12 درصد و مدت بازپرداخت دوساله به آسیب دیدگان از کرونا د مسیر تسهیل موانع اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی