English

در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بشاگرد مطرح شد؛

اشتغالزایی روستاهای شهرستان بشاگرد زیر چتر حمایتی بنیاد برکت

فرماندار بشاگرد گفت: با تصویب 360 طرح خود اشتغالزایی در توسعه محرومیت روستاهای با محوریت بنیاد برکت در استان درشهرستان بشاگرد اجرا خواهد شد.

اشتغالزایی روستاهای شهرستان بشاگرد زیر چتر حمایتی بنیاد برکت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بشاگرد اظهار داشت: استعدادهای لازم برای حل مشکلات شهرستان با اتکا به طرح بنیاد برکت برای حل اشتغال مخصوصا صنایع خرد مسمر ثمر خواهد بود.

وی افزود: بنیاد برکت می تواند شاخص های اشتغال صنایع خرد را با توجه به ویژگی و پناسیل منطقه را شناسایی کند و در آینده تحول بزرگ و تاثیر گذاری در تولید و اشتغال ایجاد کند.

فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: یکی از راه های کنترل بیکاری و اشتغالزایی در شهرستان تسهیل کردن زمینه های دادن تهسیلات از جمله ضمانت نامه بانکی می باشد که انگیزه های جوانان روستاها را به ایجاد اشتغال پایدار سوق می دهد.

محمودی عنوان کرد: اینکه یکی از راهای برطرف کردن مشکل ضمانت بانکی باید سرپرست بنیاد برکت تهمیدات ویژه ای در نظر گرفته باشد که می تواند از معتمد روستا نفش پررنگی در این خصوص ایفاء کنند.

مدیر اجرایی بنیاد برکت در ادامه جلسه عنوان داشت: این الگو تحت رویکرد پیشرفت و آبادانی مناطق محروم در چهار چوپ معیشت پایدار و مبتنی بر راهبرد توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی ساکنین روستا می باشد

محمودی اضافه کرد: راهبرد اصلی این طرح با تمرکز بر سرمایه انسانی، اجتماعی، فیزیکی، مالی، کسب و کار خرد در مناطق هدف، تامین مالی خرد، مهارت آموزی و استفاده بهینه از مهارت افراد در منطقه با توجه به ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی منطقه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی