English

احمد محمودی خبر داد؛

دو بهکده در شهرستان بشاگرد ایجاد خواهد شد

فرماندار بشاگرد گفت: طرح پایلوت ایجاد بهکده در راستای الگوسازی روستاها در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار ستاد توسعه شهرستان بشاگرد قرار گرفته است.

دو بهکده در شهرستان بشاگرد ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد محمودی فرماندار شهرستان بشاگرد در جلسه ستاد توسعه شهرستان بشاگرد اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم روستاهای گروغ و‌ اهون این روستاها به عنوان روستاهای پایلوت جهت ایجاد بهکده در شهرستان بشاگرد انتخاب شد.

وی افزود: طراحی و اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به صورت متمرکز و هدفمند و در راستای پیشرفت اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی به صورت همزمان، چارچوب کلی طرح سبا و ایجاد بهکده می باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بشاگرد یکی از ۳۱ شهرستان هدف توسعه در کشور انتخاب شده است خاطر نشان کرد: این طرح نیز در راستای توسعه شهرستان های کمتر توسعه یافته کشور اجرا می شود.

فرماندار بشاگرد تاکید کرد: در مرحله مطالعاتی می بایست پیوست های فرهنگی و اجتماعی طرح نیز در نظر گرفته شود تا روستاهای هدف تبدیل به یک الگو برای سایر مناطق شود.

نماینده و مدیر اجرایی طرح سبا(سازمان بهره برداری اقتصادی) نیز در این نشست عنوان داشت: پیشرفت و توسعه اقتصادی و رفع آسیب های اجتماعی کل شهرستان بشاگرد هدف نهایی این طرح است که در گام اول روستاهای گروغ و اهون به عنوان روستاهای الگو انتخاب شدند.

حسینی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی منطقه موجب ارتقاء توسعه پایدار منطقه می شود و باید این ظرفیت ها شناسایی و در مسیر مناسب فعال و بالفعل شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح از جنبه های مختلف علمی در زمینه های روان شناسی، جامعه شناسی، اقتصادی و الگوی های متناسب اسلامی با توجه به ظرفیت های بومی منطقه بهره گیری و‌ به اجرا گذاشته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه