English

فوت ۶ البرز در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از جان باختن 6 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر کرونا در استان خبر داد.

فوت 6 البرز در 24 ساعت گذشته بر اثر کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حسین کریم اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزار و ۸۰۷ نفر  بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۵۳۳  نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۲۱۸ نفر بیمار قطعی کووید 19 هستند.

رئیس دانشگاه عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۷۴ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۵ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

کریم با اشاره به اینکه تعداد  ۱۱۳ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن 50 هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۸۲۰ نفر رسید .

کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۴۳۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۷۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه