English

تلاش برای توسعه صادرات غیرنفتی در سیریک

فرماندار سیریک گفت: با توجه به سرمایه گذاری های کلان صورت گرفته دولت در بخش های زیرساختی مانند مجتمع بندری سیریک برای رونق اقتصادی شهرستان و استراتژی توسعه‌ پایدار کشور به لحاظ اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی است.

تلاش برای توسعه صادرات غیرنفتی در سیریک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی شهرستان سیریک با هدف پیگیری، رفع موانع و مشکلات روند توسعه صادرات و واردات ملوانی، مرزنشینی و پیگیری امور مالیاتی شناورهای تجاری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار سیریک گفت: شهرستان سیریک یکی از ظرفیت های بزرگ برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه برخوردار است.

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک در این جلسه عنوان کرد: با توجه به سرمایه گذاری های کلان صورت گرفته دولت در بخش های زیرساختی مانند مجتمع بندری سیریک برای رونق اقتصادی شهرستان و استراتژی توسعه‌ پایدار کشور به لحاظ اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی است. 

وی با اشاره به اینکه شهرستان سیریک یکی از ظرفیت های بزرگ برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه برخوردار است افزود: صادرات موضوع مهمی برای کشور است و هیچ تردیدی در آن نیست، راه برون‌رفت از اقتصاد تک‌پایه و وابستگی به نفت و درآمدهای ناشی از فروش نفت را فقط در توسعه صادرات غیرنفتی میتوان دید است.

رئیس شورای اداری شهرستان سیریک با بیان اینکه در این میان شهرستان های مانند سیریک که از موقعیت های استراتژیکی برای رونق اقتصادی برخوردارند، در ادامه گفت: باید با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و مردم رونق اقتصادی احیا و شکوفا شود.

گفتنی است، شهرستان سیریک درارای دو اسکله و مجهز برای رونق صادرات، واردات کالاهای ملوانی و مرزنشینی در شهر بندر سیریک و کوهستک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه