English

دادستان کرمانشاه:

پرونده برخورد با اراذل‌واوباش به‌صورت ویژه بررسی می‌شود

شهرام کرمی بر برخورد صریح و قاطع دستگاه قضایی با اراذل‌واوباش و مخلان نظم و امنیت تأکید کرد و گفت: پرونده درگیری اراذل به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

پرونده برخورد با اراذل‌واوباش به‌صورت ویژه بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دادستان کرمانشاه با اشاره به درگیری اخیر عده‌ای از اراذل‌واوباش دریکی از خیابان‌های کرمانشاه، اظهار کرد: در درگیری اخیر خیابان‌های کرمانشاه تعدادی از اراذل‌واوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی حمله‌ور شده و ضمن واردکردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز مجروح کردند.

وی تصریح کرد: متأسفانه چند ساعت پس از وقوع این درگیری فیلم آن به‌سرعت در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی‌هایی را بین شهروندان ایجاد کرد.

دادستان کرمانشاه تأکید کرد: از فرماندهی انتظامی استان درخواست پیگیری سریع و دستگیری عاملین این حادثه را داشتیم که منجر به دستگیری تعدادی از اراذل مذکور شد.

وی بابیان اینکه تعدادی از اراذل فراری هم تحت پیگیر قانونی قرارگرفته‌اند، عنوان کرد: پرونده این درگیری در دادسرای عمومی و انقلاب استان تشکیل‌شده و به‌صورت ویژه رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

کرمی در ادامه با تأکید بر اینکه انجام چنین اقداماتی در جامعه مغایر با فرهنگ عمومی و موجب رعب و وحشت و کاهش حفظ امنیت در میان شهروندان است، اعلام کرد: دادستانی کرمانشاه به‌هیچ‌عنوان چنین رفتارهایی را از سوی اراذل‌واوباش تحمل نمی‌کند و حداکثر توان خود را برای برخورد با مسببان حوادث این‌چنینی و مجازات آن‌ها بکار خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه