English

دادستان کرمانشاه:

مالباختگان گلیم و گبه کرمانشاه بخشی از خسارات خود را دریافت می‌کنند

شهرام کرمی گفت: در حال حاضر حدود 500 نفر از شکات پرونده گلیم و گبه کرمانشاه باقی‌مانده‌اند که طلب خود را که معادل 23 میلیارد تومان است، دریافت نکرده‌اند.

مالباختگان گلیم و گبه کرمانشاه بخشی از خسارات خود را دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دادستان کرمانشاه با اعلام این خبر که به‌زودی بخش دیگری از طلب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاه پرداخت می‌شود، ابراز داشت: طی چند سال گذشته تلاش‌های زیادی از سوی مسئولین قضایی استان برای به سرانجام رساندن پرونده گلیم و گبه کرمانشاه و پرداخت طلب شکات انجام گرفت.

وی بابیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون بخش عمده‌ای از طلب شکات پرداخته‌شده، افزود: در این مدت طی چهار مرحله 120 میلیارد تومان پول به‌حساب یازده هزار و 288 نفر از مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان واریز شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: این بیش از یازده هزار مالباخته 100 درصد سپرده اولیه خود را با کسر سودهای دریافتی که از متهم پرونده داشته‌اند، دریافت کرده‌اند.

کرمی بابیان اینکه برای پرداخت طلب این 500 مالباخته بخشی از اموال متهم طی ماه گذشته به مزایده گذاشته شد، اعلام کرد: با توجه به اینکه برنده مزایده باید این ماه پول اموال را به‌حساب دستگاه قضایی واریز کند، امیدواریم به‌زودی بتوانیم بخشی دیگر از طلب مالباختگان را پرداخت کنیم.

وی تأکید کرد: اهتمام دستگاه قضایی استان به سرانجام رساندن پرونده گلیم و گبه کرمانشاه و پرداخت طلب تمامی مالباختگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه