English

بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر و وقوع رگبار باران و رعد و برق گاهی افزایش لحظه ای باد پیش بینی می شود.

بارندگی در ارتفاعات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی ساعات بعد از ظهر امروز جمعه در سواحل و جزایر غرب استان افزایش سرعت وزش باد شمال غربی سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد و  اواخر وقت امروز از سرعت باد کاسته می شود. 

عارفی با اشاره به اینکه دریای عمان و تنگه هرمز نیز طی امروز با وزش باد جنوب شرقی متلاطم خواهد بود، افزود:  در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات هرمزگان رشد ابر  و وقوع رگبار باران و رعد و برق گاهی افزایش لحظه ای باد پیش بینی می شود. 

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: شنبه و یکشنبه با تقویت جریانات مونسونی، افزایش ابر و باد پدیده شاخص دریای عمان و تنگه هرمز خواهد بود که سبب مواج شدن دریا در این مناطق و تشدید رگبار تابستانه در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی استان خواهد شد.

عارفی تشریح کرد: با افزایش نسبی رطوبت، به ویژه از روز شنبه کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

وی در پایان اضافه کرد: طبق بررسی نقشه های هواشناسی جریانات شدید جنوب غربی واقع در نقاطی از اقیانوس هند ( دریای عرب ) تاثیر مستقیمی بر سواحل استان هرمزگان نخواهد داشت. تغییرات احتمالی طی روز های آینده با پایش مستمر نقشه های هواشناسی اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه