English

پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: با توجه به وقوع رگبار های پراکنده در ارتفاعات ، از تردد در حاشیه رودخانه ها و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز با تاثیر سامانه مونسونی در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی افزود: در ساعات صبح در مناطق ساحلی افزایش ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی خواهیم داشت،در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر، رگبار موقتی باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

عارفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:دریا طی امروز به ویژه از ساعات صبح تا ظهر نسبتا مواج است.این شرایط تا صبح دوشنبه در مناطق دریایی  تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد:از لحاظ دمایی در مقایسه با روز گذشته تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت ،از روز سه شنبه در غالب نقاط استان از جمله مناطق شرقی افزایش محسوس دما مورد انتظار است.

وی در پایان اضافه کرد:توصیه می شود با توجه به مواج بودن دریا، شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه در ساعات صبح تا ظهر صورت پذیرد و با توجه به وقوع رگبار های پراکنده در ارتفاعات ، از تردد در حاشیه رودخانه ها و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه