English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

کودکان نیز در میان قربانیان کرونا هستند

رئیس مرکز بهداشت قم گفت: در بین فوت‌شدگان کرونایی قم مواردی از کودکان نیز وجود دارد و نباید احساس شود این ویروس خطرناک در کمین کودکان یا ورزشکاران نیست.

کودکان نیز در میان قربانیان کرونا هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیامک محبی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ه با هشدار به روند صعودی ابتلای کرونا ؛ با اشاره به اینکه اگر همین روند در قم ادامه پیدا کند قم تا پایان هفته به وضعیت قرمز می‌رسد، اظهار کرد: ادامه این روند بخش درمان استان را به مشکل جدی روبه‌رو می‌کند.

وی تاکید کرد: وضع تجمع مردم در بوستان‌ها، تالارها، مراکز فروش و غیره به‌شدت خطرناک و نگران‌کننده است.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیات های مذهبی در ایام ماه محرم فعال شوند و فعالیت‌های خود را در این بخش ادامه دهند.

وی عنوان داشت: رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در برگزاری آیین‌های ماه محرم باید دقیقا طبق شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت شود.

به گفته وی، بیمارستان حضرت معصومه(س) به کودکانی که به کرونا مبتلا می‌شوند اختصاص‌یافته است.

 محبی تاکید کرد: خطر فوت در بین بیماران زمینه‌ای بیشتر است اما در میزان ابتلا به کووید ۱۹ هیچ فرقی بین کودکان و ورزشکاران با افراد دیگر وجود ندارد.

وی بابیان این‌که روند بستری و تست‌های مثبت کرونایی در قم همچنان صعودی است اظهار داشت: بیمارستان‌های فرقانی، کامکار، شهید بهشتی و حضرت معصومه(س) بیمارستان‌های هدف در پذیرش بیماران کرونایی هستند که با تداوم شرایط کنونی باید تخت‌های دو بیمارستان دیگر نیز برای بستری افراد کرونایی خالی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه