English

سید سعید شاهرخی مطرح کرد:

عملکرد شورای نگهبان همواره مورد تأیید امام راحل و مقام عظمای ولایت بوده و هست

استاندار همدان با اشاره به اینکه در انتخابات اسفندماه بی طرفی، امانت‌داری، صداقت، هماهنگی و همدلی بین هیئت‌های نظارت برقرار بود، گفت: عملکرد شورای نگهبان همواره، مورد تأیید امام راحل و مقام عظمای ولایت بوده و هست.

عملکرد شورای نگهبان همواره مورد تأیید امام راحل و مقام عظمای ولایت بوده و هست

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی،  استاندار همدان در مراسم تقدیر و تجلیل هیئت نظارت استان از برگزار کنندگان انتخابات اسفندماه ۹۸ در استان همدان در سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان قانون اساسی با اشار ه به عملکرد قابل قبول هیئت نظارت در استان همدان، عنوان کرد: نکته بارز در انتخابات اسفندماه بی طرفی، امانت‌داری، صداقت، هماهنگی و همدلی بین هیئت‌های نظارت، دستگاه‌های اجرایی و بازرسی بود.

وی با بیان اینکه در سال آینده برگزاری سه انتخابات بزرگ در استان همدان را در پیش‌رو داریم که انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی است، گفت: باید همانند انتخابات اسفند ماه، برای انتخابات سال آتی، با وفاق و همدلی، دوباره برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی طراحی و اجرا شود.

استاندار همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر خود از تلاش و خدمات دولت‌های ادوار گذشته تقدیر کردند، گفت: رسانه‌های معاند در حال القای ناکارآمدی دولت‌ها، دلسرد کردن مردم و همچنین در پی فاصله انداختن بین مردم و صندوق‌های رأی هستند تا مردم مشارکت کمتری داشته باشند.

شاهرخی عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما در مقابل جوسازی‌های رسانه‌های جریان‌های معاند این است که باید با رفتار و کردار خود، اعتماد مردمی را برای حضوری پرشور در پای صندوق‌ها و مشارکت در انتخابات افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد شورای نگهبان همواره، مورد تأیید امام راحل و مقام عظمای ولایت بوده و هست از تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت‌های نظارت، دستگاه‌های اجرایی، بازرسی و همچنین حضور پررنگ و مؤثر اعضای شورای تأمین، فرمانداران و تمامی دست اندر کاران برگزاری انتخابات اسفندماه تشکر و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه