English

دادستان البرز برای حل مشکلات حلقه دره ورود کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز برای پیگیری مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره ورود کرد.

دادستان البرز برای حل مشکلات حلقه دره ورود کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حسن مددی روز یکشنبه در بازدید از این مرکز با اشاره به گزارش های دریافتی در خصوص نارضایتی مردم از محل و روند دفع زباله در کرج گفت: دستورلازم به مسوولان شهری در خصوص پیش بینی محل دیگری در استان برای دفن زباله ها به صورت بهداشتی صادر و پیشنهاد شده است.

وی ضمن تاکید بر تسریع و ثبات در انتخاب مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند توسط شهردار کرج   افزود: تسریع در بازسازی و تعمیر مرکز بازیافت برای تفکیک زباله های قابل بهره برداری و جلوگیری از گسترش آلودگی های زیست محیطی ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای از دیگر مواردی است که مرکز دفن زباله حلقه دره باید لحاظ شود.

مددی گفت: دفن بهداشتی زباله ها، تصفیه شیرابه های موجود، کنترل افزایش زاد و ولد سگ های ولگرد در مرکز نگهداری و کنترل بیماری های قابل انتقال از حیوانات به انسان ها، استحصال گازهای گلخانه ای و مطالعه برای کنترل آنها و استفاده از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان از دیگر مواردی است که در خصوص این مرکز نیاز است تا اجرایی شوند.

حدود ۹۰ درصد زباله های مناطق شهری و روستایی البرز در منطقه حلقه دره دفن که روزانه بین یک هزارو ۵۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ تن برآورد شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه