English

اشتباه معاون و سوتی شهردار کرج؛ شهرداری که طلبکار بود، بدهکار شد

در جلسه شورای شهر کرج رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک از شهردار کرج گلایه کرد.

اشتباه معاون و سوتی شهردار کرج؛ شهرداری که طلبکار بود، بدهکار شد

خبرگزاری موج- محمد ایل بیگی؛ در جلسه قبل شورای اسلامی شهر کرج ، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در صحبت‌هایی از بدقولی شهردار کرج در خصوص افتتاح تقاطع چند سطحی حصارک (موسوم به پل حصارک) گلایه کرد.

علی کمالی زاده، شهردار کرج نیز در جواب گفت: وقتی شورا به شهرداری پول ندهد، ما نیز نمی‌توانیم پروژه ها را در زمان تعیین شده تکمیل کنیم.

این در حالی بود که مهدی حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج به شهردار گفت: تمامی درخواست های شما که در لوایح مختلف به شورا ارائه شد، مطابق خواست شما پیش رفت و شورا نیز کمال همکاری را با شما داشت.

پس از این صحبت‌ها شهردار کرج خطاب به رئیس شورا گفت: «آقای سلیم نژاد، شما دست و پای ما را می‌بندید و به آب می‌اندازید و از ما توقع شنا دارید؟ صحبت های آقای حاجی قاسمی درست نیست و شورا لایحه ای که به شهرداری اجازه تخصیص بودجه به این پروژه را می داد، تصویب نکرده است.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که همگان منتظر بودند ببینید قصور در افتتاح پل های چند سطحی حصارک به شهرداری کرج مربوط می‌شود، یا شورای این شهر؟

در جلسه اخیر شورای شهر کرج، در نطق پیش از دستور، رحیم خستو موضوع را بیش از گذشته باز کرد و به ارائه گزارشی پرداخت که در آن از تصاویر و صداهای ضبط شده در جلسات سال های قبل شورا استفاده شده بود.

در آن جلسات شهردار و معاون فنی عمرانی شهرداری کرج به اعضای شورا قول داده بودند که «در صورت تصویب برخی لوایح»، در موعد مقرر تقاطع چند سطحی حصارک به بهره برداری برسد.

پروژه ای که می‌توانست هم بار ترافیک آزادراه کرج قزوین را کاهش دهد، هم تردد خودروها به سمت کمالشهر، هشتگرد و سایر شهرهای غربی استان البرز را تسهیل نماید.

اما به راستی چرا اطلاعات غلط به شهرداری که خود سال ها معاون فنی عمرانی شهرداری کرج بوده است، رسید؟

اطلاعاتی که نه تنها از اهمیت بالایی برخوردار بود، بلکه روی اعتبار شهردار کرج نیز (در دفاعیات خود در شورای شهر) بی تأثیر نبوده است.

آیا این فراموشی‌های معاونان شهردار کرج، در سال پایانی عمر شورای پنجم، بیانگر موضوعی خاص است یا بدون سو نیت انجام شده است.

مگر می توان از لوایحی که بودجه های میلیاردی در اختیار شهرداری قرار داده است، بی خبر بود؟

آیا این اتفاقات با شایعات برکناری معاون فنی عمرانی شهرداری کرج گره خورده است؟

شاید برای رسیدن به این جواب ها،‌ کمی باید در انتظار روزهای آتی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه