English

۱۰ هزار بسته معیشتی در البرز توزیع شد

رییس بسیج سازندگی البرز از توزیع 100 هزار بسته معیشتی در استان خبر داد.

10 هزار بسته معیشتی در البرز توزیع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مهران طیران، رییس بسیج سازندگی البرز اظهارکرد: با آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، ۱۰هزار بسته کمک معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان در مناطق کم برخوردار این استان توزیع شد.

وی با اشاره به  اجرای مرحله ی دوم رزمایش کمک مومنانه، بیان کرد: این بسته‌های معیشتی با همکاری بسیج سازندگی استان تهیه و توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به تامین ۳۰ تن برنج ایرانی برای بسته‌های کمک‌های مومنانه توسط بنیاد مستضعفان، افزود: در این بسته‌ها اقلام دیگری همچون اقلام بهداشتی، لوازم‌التحریر و موادغذایی نیز تامین شده است.

طیران گفت:‌ فاز اول دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر برگزار می‌شود، استان البرز در دو بخش مرکز استان و شهرستان‌های تابعه کار را انجام می‌دهد.

این مسئول بیان کرد: در بخش اول که اختصاص به مرکز استان دارد، برنامه رسمی و توزیع کمک‌های مومنانه در روز عید سعید غدیر با اجرای یک مراسم در باشگاه انقلاب این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش شهرستانی نیز رزمایش در هر شهرستان با محوریت امام جمعه آن در حال اجراست.

رییس بسیج سازندگی استان البرز افزود: در روز عید سعید غدیر خم کمک‌های مومنانه تهیه شده ارگان‌های مختلف همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی، خیرین و... توزیع خواهد شد.

طیران در پایان با بیان اینکه مردم در امر تهیه کمک‌های مومنانه پیش‌قدم و پای‌کار هستند، خاطر نشان کرد: تمامی نهادها، سازمان‌ها به صورت سراسری در این رزمایش بزرگ شرکت خواهند کرد و ما از همین طریق از مردم و همه می‌خواهیم و دعوت می‌کنیم ما را در این پویش با هدف تامین نیاز معیشتی خانوارهای آسیب‌دیده همراهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه