English

سیدغنی نظری:

مدیران ناکارآمد بدون هیچ‌وقفه‌ای از سمت خود برکنار می‌شوند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان امانت دار مردم هستند در این راستا با تمام توان پا به پا مدیرانی استانی برای آبادانی و رفع نیاز های مردم تلاش خواهیم کردولی مدیران ناکارآمد و کم‌کار بدون هیچ‌وقفه‌ای از سمت خود برکنار می‌شوند.

مدیران ناکارآمد  بدون هیچ‌وقفه‌ای از سمت خود برکنار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید غنی نظری  نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان امانت دار مردم هستند در این راستا با تمام توان پا به پا مدیرانی استانی برای آبادانی و رفع نیاز های مردم تلاش خواهیم کردولی مدیران ناکارآمد و کم‌کار بدون هیچ‌وقفه‌ای از سمت خود برکنار می‌شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: باید در بحث سرمایه‌گذاری بیش از پیش فعال بوده و از ایجاد کارگاه‌های تولیدی حمایت ویژه شود و همچنین لازم است بنیاد مستضعفان و تمامی ارگان‌هایی که در حال خدمت به مردم هستند، در مناطق محروم شروع به سرمایه‌گذاری کنند تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی رفع شود.

نظری گفت: در ۳ ماهه گذشته سرمایه‌گذاری مردم در بورس به شدت افزایش یافته است که باید مراقب این سرمایه‌گذاری بود.

وی با اشاره به این‌که در ۳ ماهه اخیر نزدیک ۱۵۰ هزار میلیارد تومان وارد بورس شده است، اظهار کرد: امروز رشد بورس برخی شرکت بالای ۲۰۰ درصد است و لازم است نظارت‌های لازم جهت جلوگیری از هرگونه مشکل در بازار سرمایه انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه