English

رگبار باران در ارتفاعات شرقی و شمالی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی ساعات بعد از ظهر درارتفاعات شرقی و شمالی استان رشد و افزایش ابر رخ خواهد داد و رگبار باران و رعد و برق، گاهی تگرگ همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد پیش‌بینی می شود.

رگبار باران در ارتفاعات شرقی و شمالی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز شنبه یازدهم مرداد ماه، تحت تاثیر فعالیت سامانه مونسونی، در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا خواهد شد که توصیه می شود تا حد امکان شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نوسانات سرعت باد بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت و حداکثر ارتفاع امواج دریا تا 1.5 متر پیش بینی می‌شود.

عارفی عنوان کرد: طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات  هرمزگان(به ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی استان) رشد و افزایش ابر رخ خواهد داد و رگبار باران و رعد و برق، گاهی تگرگ همراه با افزایش لحظه ای سرعت باد پیش‌بینی می شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی و دریایی، فردا نیز در منطقه حاکم خواهد بود، اضافه کرد: از نظر دمایی، تا روز دوشنبه نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و از اواسط هفته تا پایان هفته، افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه