English

سومین گام دادگستری یزد برای مقابله با متخلفان زمین و مسکن یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: گام سوم مقابله با دلالان و متخلفان زمین و مسکن یزد را آغاز خواهد شد.

سومین گام دادگستری یزد برای مقابله با متخلفان زمین و مسکن یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: ردیابی و برخورد با دلالان حرفه ای که در این اوضاع و احوال منافعی کسب کردند در برنامه دستگاه قضا استان قرار دارد که در گام سوم این طرح، به این مسئله پرداخته خواهد شد.

غلامعلی دهشیری در دومین نشست تخصصی جهت اجرای گام دوم ساماندهی و نظارت بر دلالان حوزه زمین و مسکن گفت: این طرح از 25 تیر ماه به همت دادستان مرکز استان یزد آغاز و در ادامه در تمامی حوزه های قضایی استان انجام شد.

وی افزود: در قالب این طرح بیش از 300 مورد بازرسی از بنگاه های املاک صورت گرفت که ماحصل آن پلمب 180 بنگاه املاک، بازداشت 9 نفر و مسدود شدن 8 صفحه در شبکه های اجتماعی شد.

این مقام قضایی، به بازخوردهای خوب این طرح در بین مردم اشاره کرد و افزود: این حمایت ها باعث دلگرمی مسئولین در ادامه اجرای این طرح خواهد بود.

وی با تقدیر از همراهی اتحادیه مشاورین املاک در این طرح گفت: یکی از اهداف این طرح، ساماندهی بنگاه های املاک بود که مورد استقبال فعالین خوشنام این صنف قرار گرفت تا این بدنامی از دامن فعالین این حوزه پاک شود.

دهشیری با بیان اینکه ورود به این حوزه از وظایف اولیه دستگاه قضا نیست، افزود: پس از ساماندهی این حوزه، دستگاه قضا آن را واگذار به دستگاه های مربوطه خواهد کرد و به رسالت نظارتی خود خواهد پرداخت.

وی با اشاره به درخواست های مردمی جهت ورود دستگاه قضا در سایر حوزه ها تصریح کرد: دستگاه قضا با تمام توان پای کار مردم و نظام ایستاده است اما قطعا در این مسیر دستگاه های مسئول باید در میدان حضور پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی