English

کاهش ۱۴ درصد ارزش کالاهای صادراتی از مرزهای کرمانشاه

ناظر گمرکات استان کرمانشاه: در چهارماهه امسال 709 میلیون و 360 هزار و 154 دلار کالا به وزن یک‌میلیون و 765 هزار و 673 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادرشده است.

کاهش 14 درصد ارزش کالاهای صادراتی از مرزهای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، خلیل حیدری از صادرات 709 میلیون دلار کالا از طریق مرزهای کرمانشاه در چهارماهه امسال خبر داد و ابراز داشت: در چهارماهه امسال 709 میلیون و 360 هزار و 154 دلار کالا به وزن یک‌میلیون و 765 هزار و 673  تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادرشده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ازنظر وزنی یک درصد و ازلحاظ ارزش 14 درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه افزود: 392 میلیون و 267 هزار و 527 دلار  از کالاهای صادرشده در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادرشده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر ارزش هفت درصد کاهش و از حیث وزن 9 درصد افزایش  داشته است.

به گفته حیدری، سایر گمرکات کشور نیز در این مدت 317 میلیون و 92 هزار و 627 دلار کالا از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر وزن پنج درصد و از حیث ارزش شش درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه‌فرنگی، کولرهای آبی خانه، پنیر، رب گوجه‌فرنگی، روغن‌های سبک و فراورده‌های آن، بیسکویت، خربزه، هندوانه تازه، کاشی و سرامیک، کیسه پلاستیکی، سفره یک‌بارمصرف، رخام، ماست، ظروف ملامین، عنوان کرد و افزود: در این مدت 795 قلم کالا از مرزهای استان صادرشده است.

وی بابیان اینکه بیشتر کالاها به کشور عراق صادر می‌شود، یادآور شد: در چهارماهه نخست امسال درمجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 19 کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه