English

مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد:

چین، عراق و سوئیس سه مرکز وارداتی به گمرکات کرمانشاه

خلیل حیدری گفت: چین با هفت میلیون و 967 هزار و 152 دلار در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات کرمانشاه رتبه اول به خود اختصاص داده و عراق و سوئیس نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

چین، عراق و سوئیس سه مرکز وارداتی به گمرکات کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل گمرکات کرمانشاه بابیان این مطلب که درمجموع کالاهای وارداتی به گمرکات کرمانشاه از 16 کشور وارد می‌شود، ابراز داشت: بیشتر کالاهای واردشده از طریق گمرکات استان شامل ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای صنایع، مواد شروع‌کننده و تسریع‌کننده واکنش شیمیایی و فرآورده‌های کاتالتیک، آلیاژهای آلومینیوم کارنشده، جعبه‌فرمان خودرو، دستگاه‌های آبگرم کن و آب‌سردکن، تلمبه‌های چرخ‌دنده‌ای، نخ پلی‌استر است.

حیدری با اعلام خبر رشد 47 درصدی صادرات و کاهش 16 درصدی واردات از مرزهای کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: در 9 ماهه امسال حدود دو میلیارد و 106 میلیون دلار کالا به وزن بیش از چهار میلیون و 246 هزار تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادرشده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ ارزش 47 درصد و از حیث وزن 33 درصد رشد داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق مرزهای استان را لوازم خانه‌داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، نایلون پلاستیکی رولی، سیب‌زمینی محفوظ شده، گوجه‌فرنگی تازه یا سرد کرده، انواع کاشی دیواری، کیسه نایلونی، رول نایلونی، کولرهای آبی و گرانول پلی‌اتیلن عنوان کرد و افزود: بیشتر این کالاها به کشور عراق صادرشده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموع اقلام صادراتی اظهارشده در 9 ماهه سال امسال از گمرکات استان کرمانشاه 689 نوع کالا بوده که به 36 کشور صادرشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه